Direktlänk till inlägg 28 juni 2009

Gómorrn!

Av Jonna Nilsson - 28 juni 2009 12:05

Nu är det frukostdax ! Bara så ni vet så är ägg-gulorna orange i skåne!

haha närå, men mitt ägg är det just nu iaf, weird.

Kommer att tänka på när pappa och vi var och handlade på willys i fredags och jag fick panik i mejeri avdelningen för jag förstog ingenting alls.

Hittade fan inte ens till mjölken (för allt ser så annorlunda ut).


Idag ska vi ta oss till stranden, och söka jobb as usual for me!

Ajuste, min laddare är kvar hemma.. så. Min mobil funkar ej just nu.

Men, ikväll så är den nog igång,. måste gå och köpa en nyis.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna Nilsson - 1 juli 2009 16:33

Nu funkar chiqa.se igen ! så nu blire inge mer bloggning här.  Fortsätt läs på http://www.chiqa.se ...

Av Jonna Nilsson - 1 juli 2009 16:26

Men fy vad tråkig bloggen såg ut nu när en ny månad startade?  haha, jaaja ! mer utrymme att fylla för denna månad minsann. Idag låg jag kanske bara en och en halv timme i hamnen innan jag dog. Så jä*la varmt alltså, kunde inte ens koncentrera mig, s...

Av Jonna Nilsson - 1 juli 2009 11:21

Idag ställde jag klockan tidigt, men jag har snoozat fram tills nu .. haha. Ska ta mig ut till havet och sola tänkte jag. En heldag på stranden. Idag väntar jag på resultatet av intervjun från igår .. får jag jobbet ?   Imorgon ska jag ut till "ön" o...

Av Jonna Nilsson - 30 juni 2009 17:36

Jonas och jag planerar helgen. Fan vad roligt det blir hur som helst ! Antingen blir det Malmö, göteborg eller varför inte köpenhamn? Hm, men priserna dödar oss just nu.. Vi får se! kul blir det hur som helst!     ...

Av Jonna Nilsson - 30 juni 2009 15:35

Intervjuen gick bara bra. Och jag får svar idag eller imorgon om jag får tjänsten. Men hm, enda problemet är att jag isf börjar jobba den 15e augusti.. så vad ska man göra fram tills dess? ja-ja. Vi tar det som det kommer.   Nu ska jag ut och springa...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards