Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Jonna Nilsson - 27 juni 2009 23:14

Erik och jag har seriöst nästan gått runt hela j*la Malmö.

Han ville visa allt och jag fick bara mer och mer blåsor under fötterna..

Men, Malmö är supermysigt, och jag kommer stortrivas utan tvekan!


Vi tog oss en sväng upp till Otto och hälsade på sen gick vi till Möllan och hälsade på han som bor i vår lägenhet nu.. (hyr andrahand).

Sen ännu en sväng upp till Christoffer och Cecilia. Dom hade en supermysig loftlägenhet. Dom ska också gifta sig om två veckor, så congrats!

Erik och jag "avslutade" kvällen på lilla torg på en uteservering med vin.

Wow, lillatorg är superfint och mysigt, hur många uteserveringar som helst och en bra stämning. Hit ska jag definitivt dra med mig mina vänner när dom kommer ner och hälsar på;)

Men, nu ska vi mysa ner oss i sängen, blev en tidig kväll.



Av Jonna Nilsson - 27 juni 2009 17:04

Erik har kommit och jag har hälsat en sväng på hans kompis "Tuve".

Vi har ätit god mat och nu dricker vi vin och myser på.

Erik fotade mig nyss utan att jag visste om det när jag satt i mitt fönster.

Det blev en fin bild så den får visas upp nedan!


Vi ska ge oss ut i Malmö snart, och hälsa på Otto !

Dom som var hos mig på Halloween fest minns han som en av dom galna tandläkarna;) haha!



Av Jonna Nilsson - 27 juni 2009 14:50

Äntligen har jag hittat lite "jonna ställen" här i malmö.

En bra grej är att ca 5 minuters promenad från mig ligger ett superstort shoppingcenter (Entre) och det är som oskarsgallerian ggr 10. Me like !

Så var där och sökte massa jobb idag på olika klädaffärer.

Fastnade även på Yves Rocher som hade 50% på hela butiken.. så min favorit sol olja fick följa med hem. Ett tips!

 Sen hittade jag faktiskt in till en stor gågata fylld med härliga uteserveringar osv. me like ! Men, jag köpte en is chai på expresso house,sökte jobb, och sen gick jag hem.


Erik kommer snart, så jag ska göra god mat och vi ska dricka lite vin.

Men nu poppar jag michael J på högsta och sjunger för full hals.

Ikväll ska vi hitta på massa roligt. Ser fram emot kvällen!



Av Jonna Nilsson - 27 juni 2009 10:59

Idag kommer bli en bra dag, det har jag på känn!

Nyss vaknat, hett på första säsongen av sex and the city och gjort mig en stor frukost. Ska göra mig iordning sen ta mig "ner på stan" och söka massa jobb. Har hittat några via arbetsförmedlingen som jag ska uppsöka!


Så håll tummarna mina vänner för att dagen blir givande;)

Ska nog ta mig ner till Västra Hamnen efteråt och sola !

Ni ska se hur fint det är där nere, galet vackert, käns som utomlands!

Lägger upp en bild på outfiten innan jag lämnar lägenheten.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards