Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Jonna Nilsson - 28 juni 2009 18:45

Minst sagt är jag en riktig "raäka" just nu.Vi har varit i solen hela dagen och jag är helt röd och slut i kroppen. Vi har spenderat dagen vid västra hamnen vid havet och solat och haft oss. Smarta jag glömde bikinin så det blev inge bad tråkigt nog *suck*.


Sen var vi och åt på en italiensk resturang och nu är vi äntligen hemma.

Jag tror jag fallit pladask för Västra hamnen, vilket underbart ställe :)


Lite bilder från dagen


Av Jonna Nilsson - 28 juni 2009 12:05

Nu är det frukostdax ! Bara så ni vet så är ägg-gulorna orange i skåne!

haha närå, men mitt ägg är det just nu iaf, weird.

Kommer att tänka på när pappa och vi var och handlade på willys i fredags och jag fick panik i mejeri avdelningen för jag förstog ingenting alls.

Hittade fan inte ens till mjölken (för allt ser så annorlunda ut).


Idag ska vi ta oss till stranden, och söka jobb as usual for me!

Ajuste, min laddare är kvar hemma.. så. Min mobil funkar ej just nu.

Men, ikväll så är den nog igång,. måste gå och köpa en nyis.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards